S4 League és Japan!

Hát akik rajtam kívűl még szeretik a japán dolgokat,azokat köszöntök^^És akik nem azokat is=D A nevem Tobi és az Akatsuki tagja vagyok! Na jóóó nem is...(sajnos),de lehetnék!=D Na ez a blog az S4 League-val és a Japán dolgokkal foglalkozik!^^ Érezd jól magad, és látogass el töbször is!=D

Friss topikok

  • Hiroko: @PlasticXX: Köszönöm a kiegészítést és bocsi,hogy csak most írok ide,csak hát mint már mondtam nem... (2010.12.22. 20:43) S4 League
  • Hiroko: Nekem meg ma küldték az e-mailt,hogy majd csak hétfőtöl vehetem át^^" (2010.07.09. 13:37) Nyerteeeeeem!
  • soadfan: www.sportreklam.blog.hu (2010.05.25. 21:16) A nap képe
  • Hiroko: na...ez így nem értelmes...mivel ez egy olyan blog,ami Japánnal és annak dolgaival foglalkozik így... (2010.05.15. 13:11) Új skin

Cencoroll OVA

2010.12.28. 20:03 Hiroko

Heyo!

Hajnalba ígértem nektek,egy OVA-t. Na igaz,nem délután kaptátok meg,(mert 5-ig aludtam^^")de viszont most megkapjátok. Az OVA neve Cencoroll! Nekem már egy jó ideje megvan,de még csak most jutott eszembe,hogy nektek is megmutassam^^" A Cencoroll csak 1 részes,szóval ne nagyon számítsatok folytatásra. Szerintem nagyon jó OVA,de ezt döntsétek el Ti^^ Nekem a végén a zene tetszik a legjobban, és miután megnéztem az OVA-t le is szedtem. Na de akkor jöhet a Cencoroll! Jó szórakozást:)

Zene: Supercell - Love & Roll 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://japanleague.blog.hu/api/trackback/id/tr362544725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása